zaterdag 30 maart 2019

Kleine presentjes - little presents


Deze kleine presentjes maakte ik een tijdje terug als surprise voor de dames die deelnamen aan een mooie workshop. Dergelijke kleine doosjes kan je nooit genoeg hebben en gaan vandaag ook mee naar Hulst waar ik weer op een Kaartenparty sta. Ik weet zeker dat het een leuke dag wordt gevuld met geklets, ideetjes opdoen, uitleg geven en veel lachen. Dus mocht je niets te doen hebben, kom gerust langs Frederik Hendriklaan 16 te Hulst. De bovenste doosjes maakte ik, de onderste heeft een andere demonstratice gemaakt die mij gevraagd had hoe het patroon was zodat zij voor haar teamdag ook mooie kleine doosjes kon maken. Natuurlijk mocht dat mits zij mij een foto stuurde van haar creaties en dat deed ze met veel plezier. Haar teamleden vonden het ook heel leuk.
Today I show you some little treat boxes I made a while back for some ladies who came to my workshop. And another demonstrator asked me how I did it so she could make some for her team day. She got the pattern from me and made cute ones with butterflies her team members loved it too. Today I will take some to a nice craft fair today, I am sure there will be enough inspiration, crafting, talking and laughing today.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

het mooie doosje staat hier nog te pronken op de kast! Leuk modelletje Caroline!
Veel plezier vandaag!
Nancy