donderdag 1 februari 2024

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 5)

Jullie zullen de komende weken eens kaartjes zien voorbij komen die ik maakte tijdens de 30 dagen uitdaging in november van een bepaalde FB groep. Deze keer dus een kaartje met een sketch, iets wat niet echt mijn ding is, maar waar ik de uitdaging niet uit de weg ging. Ik werkte dus op het beary cute dsp.

The coming weeks you will see some cards I made during the 30 day challenge in November of a FB group. This time it was a sketch, not really my thing but I gave it a go. I used the beary cute dsp.

10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke achtergrond.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wow wat is dit een mooie kaart met prachtig papier!!!
Gezellig dat je weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Jantine zei

Wat een bijzonder papier met die pootafdrukjes, Caroline! En het is je goed gelukt met de sketch!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Heel erg leuk met dit gave DP !
groeten Ineke
DT52WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje met een mooie sketch! Je hebt hem mooi gemaakt! Ik vind het altijd makkelijk met een sketch maar vergeet het dan ook weer en geef er dan mijn eigen draai aan! Komt altijd anders uit! haha! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Mooie kaart heb je gemaakt, dat papier is superleuk!

groetjes van Ank

joke zei

Schitterende kaart heb je gemaakt met deze leuke sketch,
Groetjes Joke

Laurespage zei

Een hele leuke sketch en je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt.
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

ik vind een schets altijd een leuk vertrekpunt voor een kaart. Heel leuk idee dat pootjespapier voor de achtergrond !
Je mottenkaart vind ik echt goed gevonden!
groetjes
Nancy