woensdag 7 februari 2024

Kracht - Strength

Onlangs stempelde ik de bloemen en de stengel voordat ik naar mijn werk ging. Bedoeling was er de volgende dag kaartjes mee te maken. Niets vermoedend dat dit misschien wel nodig zou zijn. Diezelfde avond hoorde ik dat een vriendin op sterven lag. Heb ik het gevoeld? Geen idee. Ik wist dat ik dit kaartje nu moest maken, en haar nog even toesturen, vooral omdat ik wist dat zij de set mooi vond en zij ook met God vertrouwd is. Het gaf mij in elk geval de rust en een moment om te verwerken wat er komen ging.

 Recently I stamped these flowers and stems before I went to work so I could make cards with it the next day. Not knowing I would have to need it so quickly. That evening I heard that a friend was dying. I was devastated, could only cry. I do not know if I had felt it, but I knew I had to make card for her, and I knew she loved the flower and was religious. It gave me some peace too, it was a kind of processing what was coming.

Geen opmerkingen: