donderdag 8 februari 2024

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 6)

Dit jaar ga ik proberen om ook mijn andere stempels weer wat leven in te blazen, ik heb zoveel leuke dingen die ik met jullie wil delen. Deze keer heb ik op crumb cake cardstock gewerkt en heb hier kerstballen op gestempeld die ik in het adventspakket van Ludiec had ontvangen. Ik heb deze met potloden uitgewerkt. Heel rustgevend. En vermits ik de kaarten vaak al in de kerstperiode heb gemaakt, zullen jullie dus deze kaarten zien in de boom.

 This year I will try to use my other stamps too as I have so much cute ones. During my Christmas holiday I have made a lot of Christmas cards and as our tree was still standing, I took pictures in the tree. I used crumb cardstock and stamped some balls and colored them with my pencils. So relaxing.

9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuk deze kerstballen in niet-
-zo-echt-kerstkleurtjes.
Groetjes
Nancy 52WTC

Caroline Cards zei

Heel mooi in deze kleuren!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Schitterende kaart de combinatie van het kraft papier met die lieve kleuren waarin de kerstballen zijn gekleurd.
Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

Jantine zei

Leuke kleurrijke kerstballen, Caroline!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Heel mooi !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Marijke zei

Dat vind ik een heel mooie stempel en je hebt het mooi ingekleurd! Leuk gedaan met deze kleuren! Een heel mooi kaartje hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met mooie kleurrijke kerstballen Caroline.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Mooi kerstkaartje in deze aparte kleuren en hij stond gezellig in de boom.
Groetjes Joke

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Caroline!
Groetjes Suzan
DT 52WTC