vrijdag 23 februari 2024

Kleurencombinatie februari - Color combi February.

Vorige week was er de kleurencombinatie uitdaging van Leonie. Deze keer moesten we Melon mambo, Cherry Cobbler, Wild Wheat en Old olive combineren. Tja al snel kwam het idee, dit kan voor bloemen, want ik heb groen erbij. En dat gelige/oker kan ik als shadowbox gebruiken en daarop kleur op kleur stempelen voor wat extra details. De bloem kleurde ik dan met melon mambo en cherry cobbler, en de blaadjes kregen het olijfgroen, hoewel ik het papier niet meer had liggen, en dus een appelgroen gebruikte, heb ik dat met het potlood dan richting olijfgroen gebracht. Ik ben tevreden. Deze kan ook mooi mee naar Hengstdijk.

Last week we had the challenge of Leonie to combine the colors Melon Mambo, Cherry cobbler, Wild wheat and Old olive. I immediately knew I would do flowers as this time we had green with it. And I thought the wild wheat could be for a shadow box where I stamped color on color to add some extra to it. I colored the flower with the melon mambo and cherry cobbler, and as I did not have the old olive cardstock, I took a more brighter green but made it a bit more olive with my pencils. I love how it turned out.

Geen opmerkingen: