maandag 12 februari 2024

Kinderliedjes - songs for children

Een tijdje terug was er de uitdaging van Leonie met als inspiratie een liedje. Ik had meerdere ideetjes en een ervan zette ik om in een neverending kaart. Hierop kon ik vier kinderliedjes kwijt. 
Vooraan dus cijfertjes en hoedjes van papier gevouwen dus liedjes Hoedje van papier.
Draaien, en je komt bij schaapjes in de wei, er zijn diverse liedjes van schaapjes bv schaapje, schaapje heb je witte wol of slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap.
Verder draaien en je ziet een boerderij dit kwam naar aanleiding van een geschenkje dat ik onlangs aan een pasgeborene gaf namelijk een tractor met een paar hooibalen, waarvan in een van de hooibalen het liedje zat Old Mac Donald had a farm.
En dan de laatste draai zijn kippen met als lied Boer wat zeg je van mijn kippen.


 A while ago there was the challenge of Leonie to be inspired by a song. I thought of songs for children and made a never-ending card as I could put four songs on it. On the first I have the song of a paper hat, then you have a song with sheep, and then the song Old Mac Donald had a farm and the last one is one of chickens. Not sure if all the songs are known in English. 

Geen opmerkingen: