donderdag 29 februari 2024

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 9)

Vorig jaar in november kreeg ik de vraag of ik ook kaartjes had met een caravan, nee die had ik niet. Dus voor een uitdaging met kleuren namelijk lost lagoon, fresh fresia en pecan pie, kwam ik op dit kaartje uit met lost lagoon boompjes, en de andere kleuren voor de caravan ingezet. Dus misschien kan ik hier ook nog een paar voorjaarskaarten van maken voor de voorjaarsmarkt en wie weet is diezelfde persoon er die toen kaartjes met een caravan zocht.

 Last year in November on a market I got the question if I had a card with a caravan, I did not. But then in November I got a challenge to use lost lagoon, fresh freesia and pecan pie, so I came up with this card as the trees can be in lost lagoon and the rest on the little caravan. I will try to make some spring cards with it for the spring market and who knows perhaps the same persons comes and looks for caravan cards.

6 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super leuke kerstkaart met deze gave caravan!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

WAt een leukerd is dit zeg, heerlijk die roze caravan...
Heb hem twee jaar geleden ook gestuurd naar mensen met kerst die een caravan hebben, en ik kreeg er dit jaar eentje.
Moet hem ook weer een tevoorschijn halen.

Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

joke zei

Schitterend kaartje met deze leuke caravan erop in het roze.
Groetjes Joke

!neke zei

Wat een leuk idee met die caravan !!!
Mooie kleuren
groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in lieve kleurtjes Caroline. Leuk die caravan in kerstsfeer.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Die caravan is zo leuk! Ook in zo'n zoet kleurtje. Leuke kaart, Caroline!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC