zondag 18 februari 2024

Uitdaging voor Nancy - Challenge for Nancy

Ja niet alleen ik kreeg een kaartje van Nancy, zij kreeg er ook eentje van mij. Ik weet dat zij houdt van achtergronden waar zij allerlei technieken op los laat. Dus met dat in het achterhoofd maakte ik mijn achtergrond van groene vlekjes. Op de voorgrond dan weer een tafereeltje dat typisch voor mij is, lekker rustgevend. Ik koos hiervoor de set Delicate forest. Deze keer alleen de stempel, er hoort ook een prachtige stans bij. Ik heb het tafereeltje min of meer gespiegeld. 
Dus Nancy ging aan de slag en zij maakte het onderste condoleance kaartje, echt heel mooi geworden. Zij ging dus ook voor een achtergrond en voor het spiegelen. Het is haar perfect gelukt.
Not only I got a card from Nancy, she got one from me too. As I know she loves creating backgrounds I made a background of different kinds of green spots. And the front layer is more my thing, a quiet scenery with some mirroring. 
She did the same, she made a condoleance card with a background, used rounds as layers and really did a good job on mirroring.
 

Geen opmerkingen: