zaterdag 12 juni 2021

Avontuurkaart - Adventure card

De mooie petjes stans met bijhorende stempel viel mij onmiddellijk in de nieuwe catalogus op dus uiteindelijk ging ik ook overstag en schafte hem ook aan. Ik had een mooie vouwkaart van Mari Kishi mijn Japanse pennenvriendin gekregen dus ik ging aan de slag om dat nu om te zetten met DSP uit de Wild Cats serie in combinatie met deze pet. De petten kan je in elke kleur en met elk embleem maken, hieronder een aantal voorbeelden. 

When I saw the Hats off set in the new catalogue I loved them immediately and thought of male cards. So I went along and bought it and made a card with in my head the example of my Japanese penpal Mari Kishi. I worked with the Wild cats DSP for the background and I also present you some different hats you can make with this set, the possibilities are endlessly.

1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Die petten zijn echt superleuk, tof kaartmodelletje ook !
Fijn weekend
Nancy