woensdag 30 juni 2021

Kleuren challenge Antracietgrijs en neongroen - Color challenge gray and neon green

Vandaag is het weer tijd om mee te doen met de challenge van Martina's kaartjes, deze keer kleuren Antracietgrijs en neongroen. Geen makkelijke opgave, dus heb ik verschillende zaken geprobeerd met granny apple green en Basic gray en natuurlijk mijn sponstechniek en even totaal mijn comfortzone verlaten door te stempelen met inkt op mijn inktblok en dat op een kaart te zetten en toen ik de inkt er later af wou vegen ook dat even over een stukje papier gedaan wat weer een subtiele look krijgt. 


18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Caroline, mooie techniek.

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten, die stempels zijn echt prachtig he.
groetjes
Nancy

Marfien zei

Goed idee om met deze techniek te werken, het zijn mooie kaartjes geworden

Claudia's kaartjes zei

super gedaan, heel mooi
http://knutselmeisjes.blogspot.be
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
https://girlzrebelchallenge.blogspot.com

Petra-loves-paper zei

Ze zijn beiden geslaagd, erg mooi gedaan šŸ¤©

Margreet zei

Prachtige stempelkaarten!
xxx Margreet

Jantine zei

Heel mooie kaarten, Caroline, wat een mooie achtergrond zo met die grijze stempels er in. Mooi effect!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

heel mooi zijn ook jouw kaartjes in deze KKT kleurtjes Caroline..een hele leuke achtergrond met leuke stempeltjes erop...
groetjes Rosina

Femminde zei

Wat een mooie set is het geworden Caroline!! Toffe indeling ook.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Henriƫt zei

Ik vind ze beide goed gelukt. Erg leuk met de stempels.
Groetjes van Henriƫt

Laurespage zei

Allebei heeeel mooi !
Groetjes, laurette

Diny zei

Twee leuke kaartjes heb je gemaakt met de KKT kleurtjes Caroline!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ze zijn allebei stijlvol. Prachtige stempels!

martina's kaartjes zei

helemaal leuk gemaakt zijn ze allebei, geslaagd
blij met je deelname alweer, deze maand,
grtjs,martina

Nelleke zei

Prachtig geworden, mooi hoe iedereen dit weer invult. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Caroline,

Twee sfeervolle kaartjes zijn het geworden! Ik zag ze vanmiddag al maar kon op mijn werkpc niet reageren. Nu pas tijd na een bestuursvergadering van ons theater...

Liefs,
Nancy

chantal zei

Heel toffe kaarten. Goed gezien met die lichte strook.
Liefs Chantal

Sarah zei

Ze zijn prachtig!!
Ik ben wat later omdat de dagen zo druk waren, maar ik kom mijn belofte na. Fijn weekend. X