donderdag 5 november 2015

Popup herfst - Popup autumn

Alweer een tijdje geleden dat ik een popup kaart maakte, deze keer koos ik voor een herfst variant. Immers eind deze maand organiseren Claudia en ikzelf een workshop voor alle kennissen, vrienden en familie van de fanfare waar Claudia in speelt. Eens een creatieve avond voor al deze mensen. Wij wilden natuurlijk een speciale kaart maken. Dus ons oog viel op de popup kaart. Een aantal voorbeelden moesten dus gemaakt worden. Vandaag show ik jullie de herfst creatie die ik maakte met de schitterende bomen uit de Wonderland set, de dieren uit de Thankful forest friends. Het mos komt uit een bloemen set. Heb jij ook interesse om deze kaart eens te maken, stuur mij een berichtje. 
End of this month together with Claudia I organise a big workshop for the fanfare she is playing in. This time we want to do something creative with the people there. We want to teach them to make a special card, so we thought of the popup box. So examples needed to be made. You will see more of them this month, this is an autumn version made with the trees from Wonderland, the animals from Thankful forest friends and the moss is from a flower set. Curious what you think of it.

Geen opmerkingen: