zondag 1 november 2015

Zilver - Silver

Een nieuwe maand ... geen idee wat die mij zal brengen. 
Sinds kort werk ik extra uren, dus hobbyen en nieuwe dingen maken, staat even op een laag pitje. Maar wees gerust, nieuwe projecten zijn in de maak, nog even geduld. Vandaag laat ik jullie een klein zakje/tasje zien dat ik maakte na het bekijken van een filmpje van Pootles. Heel eenvoudig en met design papier dat ik zelf maakte met een hostess set. 
Vandaag wil ik ook even iedereen bedanken die naar de workshops komen, die bestellingen plaatsen. Ik behaalde deze zomer een volgend certificaat en kreeg van Stampin'Up! ook nog eens een zilveren ketting. Dit haalde ik vooral dankzij jullie allemaal, zonder alle creatievelingen in mijn omgeving is dit niet mogelijk. Bedankt voor jullie vriendschap, workshop bezoekjes en bestellingen.
A new month ... no idea what it will bring me.
Since recently I work more  hours so less time to do crafting. But don't be afraid new projects are under construction. Today I show you a little pouch I made after seeing a movie of Pootles. It is quite easy and I made the design paper myself with a hostess set.
Today I want to thank all people who come to workshops or order things. Without them I would not have reached the certificate of Silver and as thank I even got a silver necklace from Stampin'Up! Thank you all.

Geen opmerkingen: