zaterdag 31 oktober 2015

Accordeon kaart - Accordion card

De jarige heeft ondertussen zijn kaart ontvangen dus kan ik hem met jullie nu delen. Vermits de ontvanger drummer is, vond ik het wel leuk er een muzikale kaart van te maken dus koos ik voor de accordeon gevouwen kaart. De kleine muzieknootjes komen uit de kerstset Jingle all the ways en ik zocht vier leuke foto's van hem en heb deze in zwart wit omgezet en zo er een leuk heel persoonlijk geheel van gemaakt. Vandaag heb ik ook weer een muzikaal evenement, ik ga luisteren naar het concert van de fanfare van St Jansteen waar Claudia in speelt, zij is bovendien de vrouw van deze drummer.Ik werkte met Cherry cobbler, goud en zwart. Benieuwd wat jullie ervan vinden. In het voorjaar komt hier in elk geval een workshop van.
The birthday is already one week ago so he received his card and I can share this now with you. As the receiver is a drummer I loved the idea to make a musical card and chose the accordion fold card. The little music notes are from the Jingle all the ways set and I chose four nice pictures of him and transformed it first into black and white. Today I have a musical event too, I will take pictures at the concert where Claudia is playing, she is the wife of this drummer. Curious what you think of this card. In spring I want to plan a workshop with this type of card.

Geen opmerkingen: