zondag 4 oktober 2015

Magic of the Season event

Gisteren een waanzinnig leuke dag gehad. Samen met Claudia ging ik om ca 9u op pad naar Dordrecht voor het Magic of the Season evenement dat georganiseerd werd door Hélène Den Breejen en Caroline van der Straaten. Na anderhalf uurtje rijden bij stralend zonlicht en mooie natuur onderweg, kwamen wij er omstreeks 10.45u aan. Een mooie ruime zaal met vierkante tafels waar steeds 8 personen aan konden zitten, wachtte uitnodigend op ons. Ons team met upline Lida Goosen was al aanwezig, het was leuk om er nu ook Gerrie te leren kennen en natuurlijk ik ontmoette voor het eerst mijn chatmaatje Henrike Heikoop. Het werd een leuke dag met ontmoetingen, zelfs voor jonge meiden zoals Jasmijn, dochter van Linda die aan onze tafel zat. De meiden van Hélène verzorgden de tombola en ja hoor ik viel zelfs in de prijzen, terwijl ik nooit iets win. Bij het handtassenspel won Claudia zelfs de drie gebruikte stempel sets van de dag. Natuurlijk gingen wij niet met lege handen naar huis. Met een paar meiden had ik geswapt (de zuurstokjes met hert erop) en kwam dus met een paar kaartjes en fles met dropjes terug thuis. Voor de gastvrouwen had ik twee langwerpige doosjes versierd, een soort van herfsttafereeltje ervan gemaakt en opgevuld met pims koekjes. En voor mijn teamgenootjes en mijn chatmaatje had ik een klein noors doosje gemaakt. Ook voor de innerlijke mens werd schitterend gezorgd. En daar het zonnetje heerlijk scheen, ontstond nog een spontane fotoshoot buiten in het groen ook. Rond 17u namen wij afscheid en gingen wij terug richting Terneuzen. Een dag om echt met plezier aan terug te denken, om over na te praten, na te genieten en die ons zeker heeft geïnspireerd en vooral de persoonlijke contacten heeft verdiept.
Yesterday Claudia and I had a terrific day in Dordrecht on the event  Magic of the season organised by Hélène and Caroline. We started from Terneuzen around 9 am and one and a half hour later we were in Dordrecht where we got into a nice meeting room with a lot of light, tables where everything was waiting for us crafters. Of course there was time for chatting to and meeting people. I could swap with some people and I made a little gifts for the hostesses it were little cookie boxes which I made as a kind of autumn scene with a rabbit and fox. It was nice to meet new people with whom I chat a lot and now finally met. And as it was very nice weather we could take a fotoshooting outside too. So nice to be there. A day to remember.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Caroline,

Een heel leuk verslag en je krijgt al zin in de volgende keer. Maar ik denk dat ik november te snel vind. Je hebt weer mooie foto's gemaakt.
Gezellige groetjes Lida