maandag 5 oktober 2015

Kerst magie - Christmas magic

Ik blijf even in de magische sfeer van kerstmis. Natuurlijk deze keer met nog een voorbeeldje voor onze workshop komende zaterdag. Ik heb een kerst explosie doos met draaimolen gemaakt. En vermits ik hou van zingen en gitaar spelen, heb ik even een muzikale versie gemaakt met natuurlijk Rudolfjes binnen in en aan de buitenkant ook de kerstman met zijn arreslee. Ik ben nu al benieuwd wat de dames zaterdag maken, weet zeker dat er ook schitterende creaties ontstaan.
I stay in the magical atmosphere of Christmas. This time with an example for the workshop coming Saturday. I made a Christmas explosion box with Merry-go-round in it. I love singing and guitar playing so I made a musical version of it with little Rudolf deers inside and of course Santa outside. I am curious what the ladies will make.

Geen opmerkingen: