maandag 12 oktober 2015

Winter wishes

Welke wensen heb jij voor de winter? Misschien lekker kunnen skiën of met de slee buiten in de sneeuw? Of lekker binnen bij de kerstboom? Ik heb met dit in het achterhoofd deze kaart gemaakt. Het idee kwam echter van mijn echtgenoot.. Ik had de set Winter wishes even van Claudia geleend en wist niet zo goed wat ermee te doen. Mijn echtgenoot wist het wel, een soort plankenstructuur creëren alsof je een houten hutje hebt, daarop de slee en de skies en achter het venster dan een kerstboom. Dat gaf mij de nodige aanzet om de kaart te maken, ik voegde nog wat takjes bovenaan toe en het werd uiteindelijk een heel leuk kaartje. Een set dus om vooral out of the box te denken.
Which wishes do you have for this winter? Perhaps skiing or going out with the sleigh? Or being inside around the Christmas tree? With this in my mind I made the card. I borrowed the set Winter wishes from my friend Claudia but could not decide what to make with it. But my husband had an idea, I should build up a kind of wooden cabin with the sleigh and skis outside and behind the window a Christmas tree. With this information I started and made this Christmas card with some green on the top too. I love it.

Geen opmerkingen: