woensdag 28 april 2021

Kleurenchallenge rood paars - Color challenge red purple

Deze maand mocht ik de kleurencombinatie bepalen, wat prijsde ik mij gelukkig en ik dacht gelijk aan de natuur namelijk rood van klaprozen in combinatie met lavendel dus paars. En ik had ook daarbij een idee in mijn hoofd welke stempels ik wou gebruiken namelijk de Painted poppies en de Beautiful you. Ik zag immers een veld van lavendel met klaprozen ertussen voor mij. Later ontstond dan ook het idee om in het lavendelveld een vrouw met een rode jurk te laten lopen en ook dat vond ik een leuk idee. Maar ook een gesponste achtergrond met daarop een vlinder in rood en paars is natuurlijk mogelijk. Deze combi gaf mij echt heel veel inspiratie.


This months challenge is one of red and purple and I had to make that choice. I had the start color red and had to think about a color to go with it. I thought of nature and a field of lavender with some poppies in it so I came to red and purple. And I knew which stamps I wanted to use the Beautiful you and Painted poppies and later on I sponged even a background and put a butterfly from the Butterfly brilliance bundle on it. I first thought of a field of lavender with poppies but I also came of the idea of a field of lavender where a lady in a red dress is walking. I am very happy with all my cards, they cheered me up and I did not have that much inspiration in a long time.

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

als je zelf de kleurtjes mag kiezen heb je al wat sneller inspiratie he. Hele leuke kaartjes. Ik dacht ook sebiet aan de poppies, ik werkte met het papier. Leuk dat dametje in de lavendelvelden! De kaart met de vlinder vind ik ook heel tof. Je hebt SUper je best gedaan voor het KKT!
groetjes
Nancy

Marfien zei

mooie serie heb je gemaakt, elk kaartje komt tot zijn recht in deze kleuren, tja als je meer tijd hebt komen er ook meer ideeën :-)

Anita van Deur zei

Schitterende kaartje mooi gestempeld.

chantal zei

Wat een fijne kaart, ben fan
Liefs Chantal

Nelleke zei

Mijn complimenten hoor wat je ervan gemaakt hebt. Ik vond het een lastige uitdaging maar ga het niet uit de weg. goed gekozen dus. groetjes, nelleke