woensdag 14 december 2022

Wilgen - Willows

Ik weet het het is nog te vroeg om aan de lente en huppelende konijntjes te denken maar toch. Ik heb hier gewerkt met de set Willow tree waar ik dus diverse tafereeltjes mee heb gemaakt. De vogeltjes komen uit On the horizon and the zon uit Treasured kindness, op die manier is duidelijk dat je echt alle stempels van Stampin' Up! perfect met elkaar kunt mengen. Gebruik wat je al hebt, kijk naar de natuur en maak je eigen mooie landschapje.
I know it is too early for spring and for the nice cute bunnies in the garden, but I thought I would make a few cards with the Willow tree and of course that are little sceneries like you know me. I used the birds from the On the horizon and the sun from the Treasured kindness. I wanted to show you that you can combine our stamps very nicely. So look at the nature, look at your stamps and build your own nice scenery.
 

Geen opmerkingen: