zaterdag 17 december 2022

Hippe oude dame - Little old lady

Deze hippe oude dame heb ik deze zomer ingekleurd, maar steeds vergeten hier te plaatsen. En vermits ik deels in eindejaars stress ben, nu weinig tijd voor de hobby dus haal ik even een paar vergeten zaken tevoorschijn. Ik kleurde haar in met mijn Polychromos potloden en dat op een van onze crumb cake kaartjes. Ik heb geen tekst toegevoegd dan kan ik het gebruiken voor diverse gelegenheden.

 This cute old lady was colored this summer with my polychromes pencils on our crumb cake little cards. I did not use any text as I want to use it for different occasions. Sorry you get to see some older cards now, which I never showed before, but at the moment I am a bit in stress at work with a lot of things to finish before the year ends.

Geen opmerkingen: