zaterdag 22 april 2023

Peter pan

En dan hier nog zo een kaartje met binnenin een volledige sterrenhemel. Op de voorgrond een zeilschip en een vriendin vertelde mij dat het haar liet denken aan Peter Pan en ja denk dat ze gelijk heeft. Toen ik de set kocht had ik er nog een ander idee mee, maar dat moet ik voor jullie nog uitwerken. Ik gebruikte the bundel on the ocean, een set die ik eerst niet zo aanschaffen maar nu toch wel mogelijkheden in zie.
And again the same fold, so inside the full sky of stars. On the front the sailing boat from the set on the ocean. A friend said it reminded her of Peter Pan, and she is right, it does. When I bought the set I had another idea of making something with it, so that needs to wait a bit, still need time to make it. I now see a lot of possibilities with the set.
 

Geen opmerkingen: