dinsdag 25 april 2023

Kleurencombi - Color combo

Vorige week was er een interessante kleurencombinatie waar wij mee moesten werken van Prulleke. Highland Heather, Fresh fresia, Flirty flamingo en Pale papaya. Mooie kleuren voor bloemen maar vermits ik bij een bloem heel graag toch een blaadje in de juiste kleur zet, was dat voor mij niet mogelijk vermits je geen andere kleur mocht toevoegen. Dus weer in de oude stempels gedoken en de grote Swallowtail weer eens gebruikt. Ik heb met de markers de kleurtjes erop gezet, de ene keer van donker naar licht van binnen naar buiten en de andere keer net andersom. Ik ben heel blij met het resultaat, ik blijf deze stempel heel mooi vinden.
Last week there was a color challenge of Prulleke, a nice one with the colors Highland Heather, Fresh fresia, flirty flamingo and Pale papaya, very nice for flowers but we were not allowed to add an extra color. And with flowers I always want to add a leaf in the right color so that was not an option. So I searched in my retired stamps and took the big Swallowtail again and my markers and colored once from dark to light from inside to outside and once the other way round. I love how they turned out.

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

mooie kaart in deze zachte kleurtjes
grtjs,martina