maandag 15 juli 2013

Kennismaking met Stampin Up

Op 15 juni heb ik voor het eerst een workshop van Stampin Up gevolgd en ik was onmiddellijk in de wolken van de spulletjes. Alles is prima op elkaar afgestemd, het papier, lint en inkt. Ook al worden vaker meer lagen gebruikt, iets wat ik niet vaak doe, het blijft een rustig geheel en daar hou ik van. De workshop werd geleid door Lida Goosen en haar assistente Thea. Zij hadden een paar kleine projectjes voor ons in petto. Zij verdeelden de groep in twee groepjes van vier, zodat de ene groep eerst het labeltje en het envelopje ging maken met oa de vlinder en het uiltje, terwijl de andere groep aan de slag ging met de kaart waar zowel de buitenzijde als de binnenzijde naar eigen keuze afgewerkt kon worden. Daarna werd er geluncht en werden de rollen omgekeerd. Natuurlijk was er naderhand tijd om een bestelling te doen, want hebberig zijn wij er met zijn allen wel van geworden. Zie hieronder de resultaten van die dag.
Deze workshop was het begin, waar het eindigt, weet ik nog niet. In elk geval heb ik in juli 2013 de stap gewaagd en ben toegetreden tot de groep van Stampin Up Fans/demonstratrices. Ik weet zeker dat ik hier op mijn plaats ben en nog veel plezier zal beleven aan het maken van kaartjes en andere projectjes.

1 opmerking:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk blog!! Gefeliciteerd en dat er maar veel mensen komen kijken en ...... als eerste dat jij er veel plezier aan beleefd!
Lieve groetjes en succes,

Lida Goosen
Demonstratrice omgeving Den Haag/ Leidschendam en Voorburg.