zondag 15 september 2013

Terug van vakantie - Back from Holiday

 
Wij hebben er drie heerlijke weken in Oostenrijk op zitten, oh wat was het mooi en wat kan een mens tot rust komen in deze prachtige omgeving. Neen, hobbyspullen had ik niet meegenomen en ik heb het ook niet gemist, doch de ideetjes komen langzaam weer terug hoor. En een van de eerste die ik na de vakantie uitgeprobeerd heb, is werken met de My Digital Studio om een aantal van mijn foto's te verwerken en er een Stampin'Up! tintje aan te geven. Ik vind het zo mooi dat dan ook de stempels, ponsen en kleuren van Stampin'Up! gekozen kunnen worden. Een aanrader voor iemand die van scrappen houdt en van spelen met de computer.
De voorbeelden voor de eerste workshop zijn ook gemaakt, deze hou ik echter nog even achter de hand, dus nog even geduld.
 
 

We had three wonderful weeks in Austria, just walking, enjoying the nature and the good weather and forgetting everything. I did not take anything with me of craft stuff, I did not miss it but when I came home I started playing with my pictures and My Digital Studio from Stampin'Up! which is amazing. I love to work with it, as you can use the punches, the stamps, the colours like you do on cards. So I would recommend it to everybody who loves to play with the computer and loves scrapping. Of course I will put cards on the site too, I made some for the first workshop this week, but I keep them secret till that day.

Geen opmerkingen: