vrijdag 7 maart 2014

DVD gift box

De envelop punch board heb ik deze keer gebruikt om de verpakking te maken voor een DVD box, dit nadat ik het voorbeeld via een youtube filmpje had gezien. Ik heb deign papier genomen en dit dan eenvoudig verder aangekleed met wat bloemen van de flowershop, een stukje lint om het dicht te houden en een leuk label erbij dat de ontvanger nog kan gebruiken als boekenlegger. Het lint heb ik dus voorzichtig tussen het label geschoven zodat dit hierop bevestigd is. Het label is gemaakt met de geschulpte label pons en ik heb een bloemetje uitgestanst en daar achter hetzelfde design papier verwerkt als de uitgestanste bloemetjes. Ik heb de bloemetjes voorzien van een klein randje van dezelfde inkt als het cardstock en ook het cardstock lichtjes met de inkt aan de randen bewerkt. De envelop punch board is een handige tool die ik niet meer wiil missen.
The envelop punch board is used this time to make a DVD gift box wrapping. I had seen the idea on youtube and decided to make it too. I used some design paper for it and put a ribbon around it to close it. The ribbon is put carefully between the label so the receiver can later on use the label again eg as bookmark. I used the Flowershop bundel and for the label I used the scalloped tag topper punch and the petite petals punch. I punched out a little flower in the cardstock and put some design paper behind it, the same as the one I used for the other flowers. The flowers got a bit of the tangerine tango colour on the edges just like the cardstock. I do not want to miss my envelop punch board any more.

Geen opmerkingen: