vrijdag 30 mei 2014

Drie maal anders - three times different

Gisteren was ik aan het opruimen en kwam ik een paar passepartout kaarten tegen. Zo kwam ik op het idee om deze nu even om te toveren in leuke kaartjes met Stampin'Up! accenten. Ik heb drie keer hetzelfde principe toegepast, doch door de diverse kleurencombinaties lijkt het iedere keer anders. Ik heb voor de tekst Perfectly penned genomen in de kleuren elegant eggplant, gumball green en Chocolat chips. De petite petals zijn gestempeld in elegant eggplant, crumb cake, chocolate chips en tangerine tango. Hier en daar heb ik een candy dot geplaatst om het extra accent te geven. Benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Yesterday I was cleaning up and I found these basic cards which I turned into nice cards with a touch of Stampin'Up! I used the perfectly penned of course in the colours gumball green, elegant eggplant and chocolate chips. And the petite petals are stamped in elegant eggplant, crumb cake, chocolate chips and tangerine tango. Three times the same principle but because of the different colours it looks quiet different. Curious what you think of it.

Geen opmerkingen: