zaterdag 12 juli 2014

Theelichtdoosje - tea light box

Een tijdje terug maakte ik deze leuke kleine theelichtdoosjes. Ze zijn ideaal om iemand te verrassen. Ik koos voor de kleur Summer starfruit en daarop uit de lentecatalogus nog wat restjes papier. Bovenop het doosje heb ik een eenvoudig bloemetje van de Petite petals geplaatst. Het doosjes is gemaakt met de scalloped tag topper punch en het voorbeeld had ik gevonden bij een andere demonstratrice, daar kunnen jullie ook de beschrijving vinden.
Ik maakte ook nog wat andere varianten met crumb cake, real red en coastal cabana. Hier heb ik een vlinder op geplaatst. Binnenin zitten Haagse hopjes, een lekkernij uit Nederland.

 A while back I made cute little tea light boxes. They are ideal to surprise someone. I chose the colour Summer Starfruit and some leftovers of the spring DSP paper. On top of it I put a little flower from the Petite petals set. The box is made with the scalloped tag topper punch and the idea I found at another website of a talented demonstrator, you can find the description there.

Geen opmerkingen: