dinsdag 5 augustus 2014

Thinking of you

Het nieuwe DSP Moonlight is af en toe best druk naar mijn maatstaven doch in combinatie met het prachtige donkere cardstock en daarop een groot stuk wit papier waarop ik stempelde, vind ik het best leuk. Ik heb hier het stempelset Gift of Kindness gebruikt, heb dit tweemaal gestempeld zodat ik het moet een stukje cardstock nog eens als accent er bovenop kon kleven en om de kleuren van het DSP terug te laten komen, koos ik er voor om met de itty bitty accents ponsen nog een kleine bloem in het geel erop te kleven. Met de itty bitty banners dies heb ik dan de tekst uitgestanst en deze lichtjes aan de randen van wat inkt voorzien.
The new DSP Moonlight is sometimes a bit crowded in my opinion but in combination with the beautiful dark cardstock and a big piece of white which I used to stamp in, I even like it. I used the stampset Gift of kindness and stamped it twice so I could but it on top of the other part with a piece of blackberry bliss cardstock unterneath of it. As I wanted the colours to come back I used the itty bitty accents punches to add a hello honey flower and for the text I used the itty bitty banner dies and addes slightly some ink on the corners.

1 opmerking:

natacha zei

prachtige kaart mooie kleuren