zondag 17 augustus 2014

Huwelijkshart - wedding heart

Vandaag is onze huwelijksdag, dus wat is er dan toepasselijker dan een huwelijkskaart.
Af en toe is het leuk om diverse technieken die je vroeger gebruikte ook in te zetten om een SU kaartje te maken. Ik kreeg de vraag om huwelijkskaarten te maken en dat is niet altijd even eenvoudig. Doch het leuke hart uit de valentijnscollectie met de mooie bloemen leek mij wel wat. Ik heb deze met versamark gestempeld en geëmbost met mooi glitter poeder. Natuurlijk uit de Dutch sentiments de tekst genomen en deze eveneens geëmbost. Daarna begon het denkwerk. Doch een paar oudere stansen deden het werk, en zo ontstond deze easelkaart dat volgens mijn echtgenoot net als een kanten werkstukje eruit ziet. Ik vind het heel verfijnd, en jullie?
Ik ben dol op oude technieken te gebruiken in combinatie met SU producten. Dus toen ik de vraag van het maken van trouwkaarten, heb ik besloten om een ​​aantal matrijzen gebruiken om een ​​schildersezel visitekaartje maken en in het midden van het gebruikte ik de mooie bloemrijke hart stempel van SU. Heb ik gestempeld met versamark en gebruikt glitter poeder om het reliëf, natuurlijk de nederlandse sentiment is in reliëf op dezelfde manier en uitgesneden met de Itty Bitty banners. Mijn man vindt het heerlijk en hij bedoelt het ziet eruit als een stukje kant. I love it, en jij?

Geen opmerkingen: