maandag 11 augustus 2014

Ik wens je ... I wish you

Een tijdje terug lagen wat restjes papier en een paar gestempelde zeshoeken op mijn tafel. Ik ging even puzzelen, en er onstand een kleurrijke kaart, waar ik niet echt over tevreden was vermits er iets ontbrak doch ik wist niet wat. Tot ik ging brainstormen met Matty. Zij kwam met het idee om een paar kleine knoopjes ook weer met bruin touw er door links op de kaart te plaatsen zodat er een evenwicht was met de tekst rechts. En ja, dit was stukken beter. Benieuwd of jullie dat ook vinden.
A time ago I had some pieces of paper and some stamped figures from the six-sided sampler set on my desk. I tried to make something with it. I was not really satisfied but could not solve it until I got a brainstorming session with my friend Matty. She came with the idea to add some little buttons with brown cotton and to put that to the left of the card so it would be more in harmony with the text to the right. Yes, I find it much better, hope you too.

Geen opmerkingen: