zondag 26 oktober 2014

Veren - feathers

Deze keer heb ik een kaart gecased zoals ze dat noemen. Ik ontving via een swap een heel mooie verenkaart uit Frankrijk en vond die qua kleuren en opbouw zo mooi, dat ik deze wou namaken ook al had ik niet alle ingrediënten. Doch vindingrijk zijn helpt dan. Om de streepjes te maken, heb ik wat touw rond een acrylblok gespannen en dit door inkt gehaald. zo kreeg ik een subtiele afdruk. En vermits ik af en toe toch de voorkeur geef aan Nederlandse teksten, koos ik ook nu weer een tekst van een ander merk. Doch al de andere ingrediënten zijn van SU. Ik gebruikte coastal cabana, sahara sand en crumb cake. Ook de binnenkant heb ik van wat veertjes voorzien, deze veren komen uit de Four feathers set uit de najaarscatalogus.
 This time I cased a card I received recently through a swap from a nice lady in France. I loved the way she made the card and the colours and although I did not have all the ingredients I made it. I put some cotton around a clear block and made the subtile stripes. I also added a dutch sentiment as I love that more once and awhile and I also added a nice inside in the card. I used the stamp set Four feathers and the colours sahara sand, crumb cake and coastal cabana.

1 opmerking:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Prachtige kaart met mooie kleuren. Zeg, maar ben jij een Belg dan?