zaterdag 21 februari 2015

Doosje met drie kaartjes en enveloppen - Box with three cards and envelops

Deze keer heb ik een wat groter project gemaakt namelijk een doosje met drie kaartjes en bijhorende envelopjes. Ik heb hiervoor de kleine kaartjes en envelopjes van SU gebruikt en daarop  heb ik verschillende technieken toegepast zodat ik tijdens een workshop de deelnemers kan laten kennis maken met de sponstechniek, het werken met de brayer en de blenderpen, en het gebruik van de stamp-a-ma-jig in combinatie met 2 step stempels. Het doosje is gemaakt van een gift enclosure card die ik een paar extra rillijnen heb gegeven zodat er drie kaartjes in kunnen. Ik heb gewerkt met twee stempelsets namelijk de summer silhouettes en de flowershop. Aan de voorkant van het doosje nog een mooie grote vlinder en een stukje lint, tja wil jij het proberen, geef dan een seintje.
This time I made a bigger project which will be the basis for a workshop where I learn the participants different techniques: working with the blender pen and brayer,  sponging techniques, and using the stamp-a-ma-jig in combination with two step stamp sets. I started with the gift enclosure card where I scored some extra lines to make a box of it. Then I used the little cards and envelops from SU and I used the following stamp set: Summer silhouettes, Flowershop and Perpetual Birthday calendar. Curious what you think of it.

Geen opmerkingen: