dinsdag 14 april 2015

Stukje taart - piece of pie

Onlangs zag ik bij Anja Basteleien een mooi projectje namelijk een stukje taart van papier. Claudia die houdt zelf van bakken en maakte naar aanleiding van geklets over taart en zo zelf een mooie cake met sinasglazuur, leuke gekleurde bolletjes en vlindertjes die mij zelfs aan SU doen denken. Ik ging aan de slag met papier en na wat proberen kwam er deze citroen-framboos taart uit. Voor het papier gebruikte ik Daffodil delight en een restje DSP voor de bovenkant en de zijkanten. Bovenop een mooie bloem gemaakt met de Flowershop en Petite Petals, de blaadjes zijn van een geleend set van Claudia. In elk geval minder caloriën dan het onderste, doch minder lekker.

Recently I saw a nice project at the blog of Anja Basteleien, she made a piece of pie from paper. Claudia loves to bake so our talking about pies made her make a real one with orange glaze, some sprinkles and some butterflies who remind me of SU. I decided to make the paper one, it turned out to be a lemon-raspberry one. As paper I used Daffodil delight and a piece of DSP for the top and the sides. A flower made with the Flowershop and Petite petals on top, the leaves are from a borrowed set from Claudia, from another brand. It is not that tasty as hers but has less calories.

1 opmerking:

Marleen zei

Hoi Caroline,
Ik ben via-via op je blog terecht gekomen en heb even heerlijk rondgekeken.
Wat veel moois, ik ben gelijk je volger geworden!
De taartje hierboven vind ik ontzettend leuk! Ook je onderste taartje ziet er heerlijk uit, haha!!
Knap gemaakt.
Lieve groetjes, Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/