zondag 7 februari 2016

Schelpenmeisje - shell girl

Eindelijk heb ik weer de smaak te pakken na het zien van alle herinneringen op Facebook met de techniek op aquarel papier heb ik dit nu toegepast op een ouder stempel setje van Stampin'Up, een meisje dat aan het strand schelpjes zoekt. Voor de rest heb ik de kaart rust opgebouwd met een paar laagjes, verdere toevoeging zou hier afbreuk doen aan de eenvoud waar ik van hou. Hou de blog in de gaten, de komende dagen laat ik jullie meer voorbeelden zien, dan met recentere stempels.
Finally I got my mojo back as I saw many memories on Facebook with the technique on aquarel paper. So I took my paper and an older set of Stampin'Up! to paint this girl who is searching for shells on the beach. I kept the card very simple as I love such type of cards and I do not think it needs anything more. The coming days I will show you more recent stamp sets with this technique.

1 opmerking:

Sarah zei

Lijkt wel een schilderijtje .
Mooi!