woensdag 22 juni 2016

Baby beer - baby bear

Onlangs maakte ik een shadow box met een wijngaard tafereeltje en kwam toen op het idee om hier nog een extra omhulsel rond te doen en het dan als een soort doosje te maken en dat in eerste instantie voor een baby geschenkje. Dus ik gebruikte mooie roze tinten, onze lieve Baby bear stempel, wat is hij mooi, lijkt net echt. Het doosje stond op de show tafel afgelopen zaterdag en toen een collega, vond hij het heel mooi, toen zag hij nog een envelopje met een uil en vertelde mij dat de andere collega die net een baby had gekregen, op de muur van de kinderkamer een uil had geschilderd. Tja, dan kon ik niet anders dan gisteren even de binnenkant aan te passen en hier nog een extra verrassend tafereeltje aan toe te voegen. Ik gebruikte de Woodland embossing folder, een takje uit de Tree builder punch en natuurlijk de uilen pons. Vandaag gaf ik het geschenkje aan mijn andere collega en de reactie was echt heel leuk. Zo leuk als je die reacties ziet, daar doen we het allemaal voor hé. Ik weet zeker dat ik hier nog meer van zal gaan maken.
Recently I made a shadow box with a vineyard scenery and while making that I got the idea to make a kind of lid around it so it would become a gift box. And of course I first want to make it as a baby gift. So I used nice pink colours and the cute Baby bear stamp. I love that one, it looks so real. The box was on my show table last Saturday and a colleague saw it and liked it very much. Then he also saw a mini envelop with an owl and mentioned to me that the other colleague had painted the wall of the baby room with an owl on a tree. So yesterday evening I changed the inside of the box and added a background made with the Woodland embossing folder, a part from the Tree builder punch and of course a cute little owl. Today I gave the gift to the colleague and his reaction was really one of surprise. He loved it and that is why we do such things is it not?

Geen opmerkingen: