zondag 25 september 2016

Kerstman - Santa Claus

Ik zie dat het alweer een week geleden is dat ik iets plaatste, ja helaas had ik de afgelopen week geen tijd om iets te maken, wij hadden bezoek uit Canada en daar zijn wij gezellig een paar daagjes op stap mee geweest oa Brugge en Pairi Daiza en tussendoor moest ik nog extra werken ook. Tja, mijn tijd kan ik maar een keer indelen hé. Dus even geduld ik hoop jullie weldra weer meer te laten zien. Hier nu even een eenvoudig kerstkaartje gemaakt met slechts 1 set namelijk Father Christmas.
En een paar sfeerbeelden van onze trips plaats ik hier ook nog onder.
I see I did not put anything here for one week, but that is logical I had family over from Canada and we went to Bruges and Pairi Daiza with them and I had to work extra hours too. And I only can fit certain things in 24 hours so be patient,  I hope to make things again this coming week. For now I present you a simple card with just one set Father Christmas.
And underneath you see a few atmosphere pictures from our nice trip.

Geen opmerkingen: