vrijdag 21 juli 2017

Triple Butterfly

Af en toe is het heel leuk om naar oude technieken te grijpen en eentje ervan is de triple kaarten, geen speciale vormen maar wel verschillende lagen waardoor je 3D effect krijgt. Natuurlijk heb ik dat effect nog versterkt door de vlinder met open vleugels op de kaart te plaatsen. Ik gebruikte vandaag de Butterfly basics set en hoewel ik met dezelfde tinten stempelde, heb ik ander aardstock er tussen gedaan, waardoor elke kaart weer een heel andere uitstraling krijgt. De kleine embellishments zijn een soort van facet glitter steentjes en vind ik ook heel erg mooi om mee te werken.
Once and awhile is is nice to grab old techniques again and this is one I love too, the triple card technique, not a special fold but a special way of placing cardstock in between the layers so you get a 3D effect. I enhanced that effect in the fact that the butterfly is flying. I used the same colours to stamp but I used different yardstick in between so you see it gets a totally different view. I love both and I love the little facet gem stone glitter effect.

Geen opmerkingen: