woensdag 23 augustus 2017

Zonnebloemen in het kwadraat - Sunflowers

Vandaag nog een paar kaartjes voor jullie met de Painted Harvest set. De zonnebloemen hoeven niet altijd takjes te hebben, en welke takjes je kiest kan je ook nog eens zelf beslissen. Hier een voorbeeld met en eentje zonder takjes. En ik heb gebruik gemaakt van een techniek met laagjes waar ik best gek op ben, deze keer geen drie lagen, maar slechts twee en niet in het midden zoals normaal op mijn kaarten, dit is een inbreng van mijn echtgenoot die altijd meedenkt. Deze set is dus weldra ook door jullie allemaal te bestellen, en wees gerust hij is veelzijdig.

Today I show you again some cards with the Painted Harvest set. The sunflowers do not always need leaves, so I made one with and one without and with one of the techniques of layers I love. This time not three layers but two, where I put the second layer not in the middle but to the right as my husband told me and he is right, it gives something extra.

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

duidelijk een nieuw favorietje voor je! heel mooi!
Tot binnenkort!
Nancy

Angelique zei

Mooie kaartjes en tags met de zonnebloemen. Is inderdaad wel een stijl waar je van houdt of moet leren houden. Wat leuk dat je man zo meedenkt.
lieve groetjes Angelique