zaterdag 20 januari 2018

Bloghop Stampfans Spring/SAB


Hallo en wat leuk dat je komt kijken bij de bloghop van StampFans

Als het goed is ben je via de blog van  Sandra hier gekomen.
De officiële hop is gestart op het blog van Carmen dus hop door tot je hier weer bent dan weet je dat je iedereen die meedoet ook echt gehad hebt.  We hopen je geïnspireerd te hebben middels deze bloghop. Dit keer staan hoe kan het ook anders de Spring Catalogus en de SAB in het zonnetje.

Ik heb gekozen voor een aparte vorm kaart die ik jaren geleden al maakte en waar een vriendin mij onlangs op wees. Ik vond die wel heel leuk om te combineren met de mooie Panda set uit de SAB catalogus. En opnieuw heb ik de set Artistically asian erbij gecombineerd net zoals mijn recente Z-fold kaart. Opnieuw werkte ik met de kleuren Berry Burst en Lemon lime twist. Ik hou heel veel van deze combi, het is een heel frisse kaart op die manier.


Het is nu tijd om verder te hoppen en ideetjes op te doen, je springt dus vervolgens naar Janneke. Hier onder ook nog even de volledige lijst van hoppers. Veel plezier.


1   Carmen 
2   Anita (zonder fb)
3   Sandra
4   Caroline
5   Janneke
6   Petra A.
7   Wilma
8    Ilona     
 Indien je terug wenst te keren, dan klik je op onderstaande.

5 opmerkingen:

Ina ( Frysk Famke ) zei

Ohh Caroline,

Wat gaaf zo met die panda's.
Heel mooi

Goed weekend Ina

bestofstampin@gmail.com zei

Wat een mooi doosje, leuk met de panda’s.
Mooie kleurcombinatie.
Fijne zaterdag.
Groetjes,
Sandra

Janneke zei

Deze panda's zijn mijn favoriet hoor, wat een leuk project heb je gemaakt.

Anita van Reemst zei

Ze blijven zo leuk de panda's. Leuk idee om de kaart zo te maken.

Wilma de Korte zei

Gave kaart!
Lekker vrolijk door de kleuren en de panda's die blijven schattig :)