donderdag 27 september 2018

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 39)

De tijd vliegt echt voorbij, het is alweer het einde van de maand, nog een paar maandjes te gaan en dan is het toch echt zover. En ik moet zeggen ik ben best trots op mezelf ik heb het tot nu toe gered om elke donderdag een kerstcreatie te plaatsen. Deze keer heb ik een speciale gevouwen kaart voor jullie. De buitenkant is weer heel eenvoudig, de binnenkant dan heel bewerkelijk maar wel heel verrassend voor de ontvanger. En deze keer heb ik er voor gekozen om enkel met oude stempels te werken, het enige nieuwe is de shaded spruce dat ik als inkt en cardstock heb gebruikt. Ik ben heel tevreden met het resultaat. De kerstman is er klaar voor om de wensenlijsten van iedereen te vervullen. Dus maak snel je lijstje.
The year is going fast, we are already the end of September and soon we will have Christmas. I am very proud of myself as I managed to put a Christmas card each Thursday so far. Today I have a special folded card for you. The front is very simple but the inside needs a bit more attention to work on. I used only old stamp sets to let you see that you can still use them to make nice cards. The only new thing is the shaded spruce ink and cardstock. So Santa is ready to fulfill each wish list. 

10 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuke kaart, Caroline! Leuk model is dat! Een echte verrassing als je de kaart opent.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

heel mooie pop-upkaart Caroline! Tof als je die opent!
Fijne donderdag
Nancy

gerrie zei

Mooie kaart, ik hjeb hem ook al diverse malen gemaakt, blijft gaaf.
Groetjes, Gerrie.

Diny zei

Wat een prachtige kaart Caroline!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

wat is dit modelletje toch zuperzzz he ! helemaal leuk verwerkt heb je dat
fijn dat je (weer) van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Enny zei

Een prachtig model, en supermooi gestempeld ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuke kaart met die verrassing van binnen Caroline.
lieve groetjes Miranda

marian zei

Een leuk apart model kaart.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtige kaart Caroline!superleuk dat je er elke week bij bent!
Groetjes Suzan
DT52WTC

!neke zei

Geweldige kaart Caroline !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC