zondag 14 oktober 2018

JAZZ

Neen geen muziek, wel een doosje met als inhoud JAZZ namelijk de naam van de kleinzoon van een collega. Het doosje had ik ook al voor mijn open dag gemaakt met de leuke olifantjes van Little elephant aan de zijkant en bovenop. Ik heb dit nu aangevuld met binnenin kleine kaartjes met de letters van de naam van de nieuwe wereldburger. Aan de achterzijde van de kaartjes heb ik dan oudere stempels gebruikt en voldoende wit gelaat zodat de ouders eventueel gegevens van hun kindje hierop kunnen aanvullen. Ik heb ondertussen van de oma begrepen dat het geschenkje met heel veel plezier in ontvangst is genomen. Wil jij ook zo een doosje, ik kan het voor je maken of kom het gezellig samen met mij maken.

No not the music but the name of a little boy, a new grandson for my colleague. I made the box with the Little elephant and showed it already on my open day but I now added little cards with the name JAZZ on it. And I used older stamps on the back and left a lot of white so the parents could add information of their son there. I got a message already that the parents received it very well and were very happy with this beautiful gift.

Geen opmerkingen: