donderdag 25 april 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 17)

Ik zag een tijdje terug een mooi eenvoudig doosje dat door Pootles werd gemaakt waar geen lijm aan te pas komt. Dat moest ik ook even proberen, en vermits ik er een paar grote theelichten in wou stoppen moest ik even rekenen hoe dit doosje moest worden. Het is me aardig gelukt, en ik heb vervolgens de bovenkant heel eenvoudig gehouden met de dennenboom uit de tijdelijke kerstset van afgelopen winter en dit allemaal in blauwe tinten, een beetje royaal vind ik dat, en binnenkort is het koningsdag dus vandaar deze insteek. De kaarsen wil ik later misschien toch nog van stempels voorzien, maar dat lukt mij nu even niet. 
A while back I saw a large tuck and fold box with no glue from Pootles and I had to try it too. As I wanted to have two big tealights in it, I had to recalculate, and I am happy how it turned out. I have kept it simple in blue tones, a bit royal I would say as it will be Kingsday soon. I put the Christmas tree on front of the box which was a set only very shortly available. I love it.


11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

schitterend dit mooie doosje , met een prachtige gestempelde kerstboom erop.
Bedankt voor je deelname bij 52wtc.
Liefs Annemarie en merit

Nancy Soetaert zei

Ok ben gek op deze stempel, heel tof doosje ook!
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi doosje heb je gemaakt mooi stempel
groetjes ellen

Colien zei

Prachtig doosje met mooie stempel!
grtz Colien [52WTC]

Rosina zei

Heel mooi zo een doosje in die blauwtinten voor de kerst Caroline, met een prachtige stempel erop...

groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Wauw, wat een prachtig doosje en inderdaad heel feestelijk in blauw ! Groetjes, Enny

marian zei

Inderdaad een prachtig chique doosje geworden.
groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een mooi doosje geworden en met die gestempelde kerstboom een mooi kerstpresentje Caroline.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een ontzettend leuk doosje heb je gemaakt!
groetjes Trudy

Angelique zei

Prachtig doosje met de mooie stempel en in een prachtige kleur. Mooie heel verschillende funfold kaarten maakte je.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

wat leuk gemaakt ! top
fijn dat je er deze week weer bij bent
grtjs,martina DT 52 WTC
x