donderdag 8 augustus 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 32)

Vandaag heb ik voor jullie terug een eenvoudig kerstkaartje met een ouder setje Wonderland dat ik tijdens het opruimen terug tegenkwam. Ik vond het heel geschikt om het even te gebruiken met onze nieuwe kleurtjes namelijk Seaside spray en Pretty Peacock. Ik ben heel tevreden met het resultaat.
Today I show you a simple card I made with an older set Wonderland which I found during cleaning up so I thought it would be nice to use it again with our new colors Seaside Spray and Pretty Peacock. I am happy how it turned out.

10 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaart
groetjes ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een hele mooie kaart met een gave set. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Marijke zei

Een mooi stempel meet deze bomen! Een mooi kaartje geworden ook! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

prachtige deze bomen, in mooie kleuren...
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Een heel mooie kaart, prachtige kleuren ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Prachtige kaart, heel mooi die twee blauwgroenige tinten, zijn heel geschikt voor dennenbossen.
Groetjes
Jantine

marian zei

Een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Colien zei

Wat een prachtige kaart, mooi!
grtz Colien [52WTC]

Tante Kaat zei

Leuk gedaan!
Grtjs, Katrin

Nancy Soetaert zei

ik zou niet echt denken aan de kleur peacock voor kerstbomen, maar je kaartje is heel mooi geworden!
groetjes
Nancy 52WTC