woensdag 18 september 2019

Luieren - Relaxing

Ik had eind juli een kaartje nodig voor een jarige die graag buiten zit, weliswaar in de schaduw maar het was een man en mijn echtgenoot vertelde mij waarom gebruik je niet die man die lui in zijn stoel zit. Tja, kan ik wel, even nadenken, ik had hem al ingekleurd op deze mooie zeshoek staan. Alleen de kaart was nooit afgeraakt, dus ik ging even zitten en redeneren hoe nu verder. Het werd uiteindelijk een soort van mini easel kaartje met de diverse stansen. De tekst komt uit de set In de bloemetjes zetten en past perfect op het kleinste uitgestanste zeshoekje.
End of July I needed a card for a birthday person, a man this time and he loves to sit outside, in the shade and my husband told me to use the man who relaxes from the set A good man. I had already colored him in on a six sided piece of cardstock, so I only had to think how to transform it into a card. I got the idea to make an easel card out of it. The text is from a Dutch set and fits perfectly in the smallest die.


1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

leuke vorm voor een easel, eens iets anders, en die stempel is echt wel heel tof!
groetjes
Nancy