donderdag 26 september 2019

Elke donderdag kerst - Each Thursday Christmas (Week 39)

Dit jaar was ik in mijn nopjes met de nieuwe catalogus, er stond een schitterende schudbol in, ik wil al jaren een dergelijke stempel, alleen tot nu toe nog geen mooie gevonden. Bij de stempel horen stansen en ook alle middeltjes die je extra nodig hebt bv een plastic koepeltje zodat je een ware schudbol kan maken. Echter mijn man houdt daar niet zo van, tenzij met echt water, dus ging ik aan de slag om eentje te maken zonder echt schudeffect maar die je wel eenvoudig kan opsturen. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Het werd ingekleurd met potloden.
This year I was delighted to see a really beautiful snowglobe in our catalogue. I wanted one for years but never found a nice one, waiting was good. And you can have anything you want with the stamps, dies and of course also glitters, embellishments and domes. But as my husband does not love the domes I made a card without a dome and I love how it turned out. It can be easily send per post.

11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

heel mooi tafereeltje in je 'schudbol' die niet kan schudden... ;-)
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ik ben helemaal niet weg van die schudbol. Maar zoals jij deze gemaakt hebt ... schitterend. Zo zie je smaken verschillen. 😉

Annemarie en Merit zei

wat een gave stempelset, en je hebt er een hele mooie kaart meegemaakt!!
gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi tafereeltje zo in de schudbol mooie stempel
groetjes ellen

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Caroline...zo mooi met die schudbal stempel en ook prachtig ingekleurd..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Oh, wat een mooie kaart, die schudbol heb je prachtig gemaakt, zelfs zonder "sneeuw". Groetjes, Enny

marian zei

Heel erg mooi deze gestempelde schudbol.
Groetjes van Marian.

Margo zei

Wat een superleuke kaart en prachtig ingekleurd !
Groetjes
Margo

Suzan zei

Schitterende kerstkaart Caroline! Top!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Heel mooi, zo'n sneeuwbol vind ik altijd leuk.
Groetjes,
Jantine

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart.

Groetjes, Anita