woensdag 30 oktober 2019

Kleuren Kaarten Challenge Oker Olijfgroen - Card challenge Yellow Olive green

Ook deze maand doe ik mee met de uitdaging van het Kleurenkaartenteam, deze maand viel de kleur op oker en olijfgroen. En ik wist ook onmiddellijk wat ik wou doen namelijk sponsen met de kleur Crushed curry en Old live en daarop dan werken met blaadjes en bloemen in die kleur. Ik ben tevreden met de resultaten. Ik maakte er ook twee in een andere taal.

Also this month I am part in the Color Challenge yellow olive green. I knew I would use the sponging technique and sponge in Crushed Curry and Old olive and use flowers and leaves on it in the same colors. I love how they turned out.

22 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtige kaarten, Caroline! Heel mooi gedaan en leuk verzonnen!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

dat is sebiet een hele reeks Caroline! Mooie kaarten voor het Kkt, tof met die bloem er telkens bovenop!
groetjes
Nancy

Annemarie en Merit zei

zo dat is een prachtige serie...
heerlijk zoveel mooie kaartjes.

Liefs Annemarie en merit

gerrie zei

Wat een leuke set kaarten.Die met die margriet vind ik het mooiste.
Groetjes, Gerrie.

martina's kaartjes zei

wat heb jij je lekker laten gaan met deze kleurencombo ! een hele leuke reeks kaartjes heb je gemaakt, top
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina

Margo zei

Wat een prachtige reeks !
Groetjes
Margo

Petra-loves-paper zei

Ze zien er ontzettend mooi uit jouw KKT kaarten, groetjes Petra

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtige serie kaartjes in KKT kleuren!

Marijke zei

Wat een mooie kaartjes allemaal! De bloemen zijn mooi gemaakt en de zonnebloem ( of een andere bloem) vind ik prachtig! Groetjes Marijke.

Rosina zei

Een serie mooie en stijlvolle kaartjes Caroline..en ook te teksten zijn prachtig...

groetjes Rosina

!neke zei

Prachtige serie ! Top !

chantal zei

2 supermooie kaarten heb je gemaakt
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

4 Mooie kaartjes Caroline! Mooi in de KKT kleuren!

Ans S. zei

Wat een prachtige serie kaarten in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Caroline,
wat een prachtige serie kaartjes heb je gemaakt! Die met de zonnebloemen vind ik echt top!

Nancy zei

Hey Caroline,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu pas tijd om mijn blogrondje te maken...

De twee eerste kaarten vond ik al mooi, maar die zonnebloemen met de blaadjes zijn echt geweldig!!

Liefs,
Nancy

creatiels zei

een mooie reeks kaartjes heb je gemaakt. leuk gedaan het "spel" met blaadjes en bloemen.
groetjes
Els

Marjolein zei

Mooie kaarten!
Groeten Marjolein

Marfien zei

Mooie serie heb je gemaakt, kun je weer even vooruit. Heb wel even aan dit stempel gedacht maar te druk om het goed te doen

Nelleke zei

Jaah prachtige kaarten. Wat een prachtige zonnebloem zeg.mooie serie bij elkaar. Groetjes, Nelleke

Femminde zei

Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat een super mooie kaarten zijn het geworden. Echt top!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

De kaarten met de zonnebloemen zijn prachtig! X