zaterdag 9 november 2019

Berglandschappen - Mountain scenes (Easel)

Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik gek op bergen, elk jaar gaan wij ook wandelen in de bergen in Oostenrijk dus toen de set Snowfront kwam, wist ik dat hier veel kaarten mee gemaakt zouden worden. In eerste instantie natuurlijk winterse kaarten, maar ik weet zeker dat op termijn ook andere hiermee gemaakt worden. Vandaag laat ik jullie twee easels zien die ik met deze set maakte. Beide dus met dezelfde set maar net ietsje anders opgebouwd. Ik heb een lichte voorkeur voor de linkse maar eigenlijk vind ik beide heel mooi. De tekst komt uit Knusse kerst.
You all know I love the mountains, each year our vacation is in Austria where we love to walk in the mountains. So when I saw the set Snowfront I knew a lot of cards would be made mostly winter but I am sure others will be made. Today I have two easels for you, both a bit differently and I love the left a little more but I think both are cute. The text is from the Dutch set Knusse kerst.

Geen opmerkingen: