woensdag 25 december 2019

Kleurenkaartenteam roze zwart - Color card team challenge pink black

Vandaag is er weer een leuke uitdaging van het kleurenkaartenteam. Deze keer kozen zij voor zwart in combinatie met roze. Wow ik gebruik niet vaak zwart dus het was even nadenken, maar ik heb ondertussen ook al nieuwe materialen dus ik gebruikte de tekst uit de Tijdloze tulpen om er een soort van rouwkaart van te maken die toch nog vrolijk is door de roze tinten. Ik nam slechts een heel dun randje zwart en de stengels van de bloemen ook zwart en dan roze bloemen. Normaal zou ik deze bloemen in het rood doen in combi met zwart dan krijgt het een Aziatische uitstraling maar voor deze uitdaging koos ik dus voor roze en ik ben heel blij met het resultaat.
Today I am part of the nice challenge of a colorcardteam. They chose each time a combi of two colors and this time it is black and pink. Not easy for me. But I had already new crafting stuff to play with so I decided to use a text from our newest Dutch set Tijdloze tulpen and so I made a condoleance card which is a bit cheerful because of the pink color. For the stems of the flower I used black and a little border of black but the flowers and a bigger border are again in flirty flamingo, still a pink I adore. I normally would use red for the flowers in combination with black it would be very asian then but for this challenge I keep it with pink.

17 opmerkingen:

Jantine zei

Prachtig Caroline, ik vind de bloesems in rose erg geslaagd!
Fijne kerstdagen voor jou en de jouwen!
Jantine

Anita van Deur zei

Heel mooi Caroline prachtige bloesem. Fijne dagen gewenst.
Liefs xx

Margreet zei

Prachtige kaart, Caroline. De kleur van de bloesem geeft in het roze idd een andere uitstraling.
Fijne kerstdagen!
xxx Margreet

chantal zei

Mooie zomerse bloesemkaart heb je gemaakt.

Fijne kerstdag
Chantal

karin zei

Een mooi kaartje in de KKT kleuren Caroline
Fijne feestdagen
Karin

gerrie zei

Mooie kaart met die bloesem. Erg mooi geworden.
Fijne feestdagen en groetjes, Gerrie.

Claudia's kaartjes zei

He das een supertoffe creatie naar de kleuren van de KKT

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Marfien zei

Mooi om deze nieuwe set hiervoor te gebruiken, geeft een bijzondere uitstraling.

martina's kaartjes zei

haha, gek te lezen dat je weinig zwart gebruikt... bij mij is dit een kleur die heel erg vaak voorkomt op mijn kaartjes (zo zie je maar hoe anders we allemaal zijn, dat maakt het net leuk !)
een heel mooi kaartje is het zo geworden, geslaagd met die bloemen
fijn dat je op deze feestdag meedoet met het kkt ! Toch wel een beetje bijzonder,
wens je nog fijne feesten,
bedankt voor je deelname,
grtjs,martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi kaartje in de KKT kleuren Caroline! Fijne dagen!

Ans S. zei

Prachtige kaart met mooie bloemen.

Groetjes Ans

Creatiels zei

Het is gisteren niet meer gelukt om een kijkje te nemen op je blog.
Fijne mooi kaart heb je gemaakt.
Geniet nog van de feestdagen en groetjes
Els

Petra-loves-paper zei

Het is een schitterend kkt kaartje geworden. Leuk hè om zó uitgedaagd te worden om eens kleuren te gebruiken waar je zelf niet snel voor zou kiezen, groetjes Petra

Marijke zei

Een mooi kaartje geworden en ik vind met deze kleur bloemen de kaart ook een beetje Aziatisch worden! Leuk gedaan. Fijne dagen nog en een goede jaarwisseling! groetjes Marijke.

Laurespage zei

Mooie kaart en ja hoor zoals Marijke zei doet het mij ook denken aan een Aziatische kaart. Heel mooi en fijn werk.
Groetjes, laurette

!neke zei

Schitterend met deze bloemen!
Groeten Ineke

Nelleke zei

Gaaf geworden, heel sereen en mooi. Ik vind het persoonlijk ook mooi om toch wel kleur op een condoleance kaart te maken, zoals jij het hebt gedaan. Groet, Nelleke