woensdag 25 maart 2020

Kleurenkaartenteam lila oranje - Color card team challenge lila orange

Elke maand een leuke uitdaging van het kleurenkaartenteam en wat speciaal ik mocht deze keer de kleurcombi bepalen, ik mocht kiezen wat er met lila te combineren zou zijn, ik koos na een google check en het opmaken van een collage voor oranje erbij. Daarna was het zaak zelf iets te knutselen met die kleuren. Ik vind het nieuwe set Bedanken in stijl mooi qua teksten en combineerde het met het gratis SAB papier wat ik inkleurde met lila en oranje. Een mede demonstratrice die geen blog heeft deed via facebook een oproep haar uit te dagen, dus zij kreeg van mij ook deze uitdaging, zij maakte de onderste kaart met de prachtige nieuwe stansen en stempel die in april komen. Dank je wel Ilona de Bont dat je het ook probeerde.
Since a year I follow the color card team challenges and this time they asked me even to chose a color to combine by lila, I chose orange and made a collage after looking in google. Then I had to start thinking about making cards. I love the thank you stamp set which comes in April. I even gave the challenge to an other demonstrator who does not have a blog and she made the bottom card with the nice dies and blossom stamp. Thanks Ilona.

20 opmerkingen:

Colien zei

Mooie kleurencombinatie heb je gekozen en leuke kaartjes heb je gemaakt!
Grtz Colien

Anita van Deur zei

Ziet er geweldig uit Caroline!!
Liefs xx

Femminde zei

Dankjewel voor het kiezen van deze mooie kleurencombi.
Toffe kaarten zijn het geworden, leuk dat je ook Ilona uitdaagde.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Helemaal geen erg in gehad dat de nieuwe kleur zo dichtbij was :-)
toffe kaartjes Caroline en Ilona mag zeker de volgende keer weer meedoen

Jantine zei

Bedankt voor je kleurkeuze Caroline! Heel leuke combinatie, met een seventies feel voor mij.
Ik vind je kaartjes erg leuk, met de bloemen.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Was jij het die deze kleur had gekozen......je hebt er hele leuke kaartjes mee gemaakt Caroline!
Het was even puzzelen....met deze kleuren maar het is mij uiteindelijk ook gelukt om er twee te maken.
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Je hebt het ons wel lastig gemaakt Caroline, ik vond het zo moeilijk deze keer! Maar ja, daarom is het ook een uitdaging hè... Ik vind je kaartje en ook die van Ilona heel erg leuk!

Nancy Soetaert zei

Mooie kleuren, maar samen niet zo evident voor mij... Ik vind je kaartje met de kleine bloemetjes prachtig! Je FB-maatje liet zich mooi uitdagen, ook een heel toffe kaart!
groetjes
Nancy

Grietje Jansen zei

Maar liefst drie heel geslaagde kaarten.
Vrolijke kleurencombi heb je gekozen.

Grietje

Petra-loves-paper zei

Je koos een leuke kleurencombinatie, mooie KKT kaart heb je ermee gemaakt, groetjes Petra

Nelleke zei

Mooie combinatie gekozen en veel mensen uitgedaagd. Mooie kaarten laat je zien. Groetjes, nelleke

gerrie zei

Moeilijke kleurencombi, maar je kaarten zijn erg leuk geworden. Dus jij had die kleuren gekozen, mooie kaarten hoor.
Groetjes, Gerrie.

Claudia's kaartjes zei

je serie kaartjes is prachtig voor de KKT kleuren
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Marijke zei

Mooie en vrolijke bloemenkaartjes! Leuk dat je iemand uitdaagt om mee te doen!Ook dat kaartje goed gelukt! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Prachtige bloemenkaart, Caroline. Ik vond het een leuke kleurencombinatie.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

jij bent net zoals zo velen, lekker aan de knutsel gegaan met deze kleurencombo ! meer dan 1 kaartje, top !Leuke resultaten.
blij met je deelname !
grtjs,martina

Nancy zei

Hey Caroline,

Wat een vrolijke set kaarten maakte je... Dank voor de uitdaging!

Ik maakte vanmorgen ineens een serie 'Blijf in uw kot-kaarten' voor mijn kinderen en de grotouders, die gaan morgen allemaal op de bus.

Hou jullie allemaal veilig!
Blijf in jullie kot!
Groetjes vanuit mijn kot!!

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Ook al meerdere kaartjes in deze combinatie! Vrolijk zijn ze!

Creatiels zei

Mooie kleurencombinatie heb je gekozen, bew. Je kaartjes zijn leuk geworden.
Groetjes en hou je gezond
Els

Sarah zei

Ik vond je keuze heel tof!
Leuke kaartjesx