zondag 17 mei 2020

Jarig

Deze keer geen Stampin’Up! Kaarten maar herinneringen ... 52 jaar geleden werd ik drie weken te vroeg geboren, in het tijdperk van de Beatles dus kreeg ik vanwege mijn vele donkere haartjes in het ziekenhuis de bijnaam Beatletje. Toen had ik nog niet kunnen bedenken dat ik ooit naar Nederland zou verhuizen waar op mijn verjaardag een heel land vlagt vanwege de verjaardag van koningin Maxima. En de kaart die Jan in 2011 maakte, een tijdperk waar ik vooral met knipvellen en nog niet zoveel met stempels werkte, koester ik nog steeds. 50 alweer twee jaar geleden, toen gezellig uit eten, dit kan nu niet, dat halen we zeker in in betere tijden.



3 opmerkingen:

Diny zei

Van harte gefeliciteerd Caroline.....wat een mooi verhaal!
Vandaag is ook onze kleinzoon in Australie jarig en ook voor hem hangen we elk jaar de vlag uit!
We waren zojuist aan het videobellen en hebben hem de vlag laten zien.
Groetjes en een hele fijne verjaardag,
Diny

karin zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Caroline.
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Ach wat een lief klein baby'tje met haren om jaloers op te zijn.
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Caroline maak er een mooie dag van.
Groetjes, Anita