woensdag 26 augustus 2020

Kleurenchallenge aubergine zalmrose - Color challenge aubergine salmon pink

Goedemorgen vandaag doe ik weer mee met de kleurenchallenge en deze keer stond aubergine en zalm kleur op het programma. Ik koos hiervoor de mooie walvissen in aubergine kleur, de zeepaardjes in calypso Cora en vermits ik de nieuwe embossing ook heel mooi vind maar die in het wit wel heel wit vond, heb ik deze lichtjes met een sponsje wat blauw gemaakt. Ik ben heel tevreden met het resultaat.
Today I am part of the color challenge again this time it was aubergine with salmon pink. I took the beautiful whales and stamped them in aubergine (Rich razzleberry) and the seahorses in calypso coral. As I love the beautiful embossing background but I found it too white I gave it a bit of blue with a sponge.

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk Caroline, toffe walvisjes mooie zeepaartjes en leuke EF.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Mooie onderwater scene, Caroline! Mooie walvis is dat.
Leuk opgelost ook met dat lichte blauw op je embossing.
Groetjes
Jantine

chantal zei

Een hele leuke kaart met deze walvissen erop
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk gedaan Caroline! Bij de KKT kleuren had ik niet aan de walvissen gedacht, maar kan SU-per goed!

Nancy Soetaert zei

da's een hele toffe kaart voor het KKT, leuk met de walvissen!
groetjes
Nancy

Margreet zei

Wat een mooie walvissen en lieve zeepaardjes. Prachtige embossingfolder.
xxx Margreet

Sarah zei

Orgineel om voor onderwater dieren te kiezen. Geslaagd resultaat!

Colien zei

Heel gaaf kaartje, erg tof met de walvissen!
grtz Colien

Diny zei

Wat een leuk kaartje met de walvissen Caroline!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Caroline, je maar meer dan te tevreden zijn want je hebt een prachtig kaartje gemaakt.
Nog een fijne dag, Laurette

Marijke zei

Leuk al die spartelende walvissen! Leuk gecombineerd met de kleuren van het KKT. Groetjes Marijke.

Nelleke zei

Hij is goed gelukt. Ik lees meer dat velen het ene moeilijke combinatie vonden. Dat maakt het juist zo leuk. Groetjes, Nelleke

!neke zei

Helemaal leuk met die walvissen!
Groeten Ineke

Femminde zei

Oh wat leuk om walvissen te kiezen voor deze kleurencombi, Tof kaartje!!
En ik ben nu al benieuwd wat voor kleurencombi het de volgende keer gaat worden.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Rosina zei

Heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes Caroline...zo leuk die geemboste achtergrond en en ook de walvisjes en zeepaardjes passen er perfect bij...
groetjes Rosina

Henriët zei

Prachtige kaart met de walvissen en de zeepaardjes. Die kunnen ook prima in deze kleuren.
Groetjes van Henriët

Marfien zei

Mooie embossingfolder als achtergrond, tof met de walvissen en de zeepaardjes, ben benieuwd wat jij bij het zalm gekozen hebt . . .

GerJanne zei

Ah, dat is een heel gave kaart en perfect met de kleuren. En deze embossingfolder heb ik nog nooit gezien. Wat een mooie! Ik ben nu al benieuwd welke kleur jij bij het donkerzalm hebt gekozen!

Nancy zei

Hey Caroline,

De kleuren zijn in elk geval perfect voor deze leuke zomerse kaart!

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

hoi caroline,
gisteren verliep onverwachts een beetje anders, daarom ben ik er pas vandaag... :0
Een hele leuke kaart heb je gemaakt,
fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
nog een fijne dag,
grtjs, martina